неділя, 11 січня 2015 р.

Інформаційна картка
учасника всеукраїнського конкурсу
«Учитель року – 2015»
1. Прізвище, імя та по батькові
Романик Оксана Степанівна
2. Фото конкурсанта
3. Місце роботи
Здолбунівська ЗОШ І – ІІІ ступенів №6 Здолбунівської районної ради Рівненської області
4. Посада
Вчитель хімії та основ здоровя
5. Педагогічний стаж роботи
14 років
6. Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
7. Звання
    –
8. Педагогічне кредо
Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень (Бауржан Тойшибеков)
9. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
Проектні технології, особистісно орієнтоване навчання, інтерактивні та здоровязберігаючі технології, мультимедійні презентації.
10. Власний особистісний і педагогічний портрет
Професія вчителя – одна з найдавніших. Вчитель є тим елементом, який повязує покоління. Я теж ношу це високе звання, хоча ніколи особливо не мріяла ним бути. Навчаючись у школі я бачила, як важко вчителям навчати і виховувати нас, скільки зусиль вони докладають для цього. А тому навчатися я пішла у Львівський державний університет, на спеціальність «хімія» з метою в подальшому працювати або на хімічному виробництві, або у лабораторії. Та доля повернула інакше. І ось уже пятнадцятий рік я вчитель, і вже не уявляю свого життя без цих, таких різних, та все таки улюблених учнів.
За роки проведені у школі я зрозуміла, що для вчителя, у першу чергу, потрібно бути щирим і доброзичливим при спілкуванні з учнями. Тому що діти чудово відчувають фальш і з усією своєю безпосередністю оголошують їй війну. Тому я намагаюся підтримувати дружні неформальні відносини з учнями поза уроками, використовую тепле людське спілкування.
У своїй педагогічній діяльності я завжди прагну зацікавити учнів предметом за допомогою різних педагогічних прийомів, дохідливо пояснити матеріал. Намагаюся бути вимогливою до учнів, але при цьому поважаю їх власну думку та підтримую їх віру в себе та свій талант. Для цього я намагаюся направляти енергію учнів на розвиток їх особистості. Саме заради цього я постійно шукаю цікаву інформацію до уроків та використовую нові форми роботи. Розумію, що для багатьох учнів предмет хімія – це лише набір незрозумілих назв і символів, але і на уроках хімії можна навчити аналізувати свої дії, робити висновки, практично застосовувати набуті знання.


Немає коментарів:

Дописати коментар