Інформаційна картка
учасника всеукраїнського
конкурсу
«Учитель року – 2015»
1. Прізвище, ім’я та по батькові
Романик Оксана Степанівна
2. Фото конкурсанта
3. Місце роботи
Здолбунівська ЗОШ І – ІІІ ступенів №6 Здолбунівської районної
ради Рівненської області
4. Посада
Вчитель хімії та основ здоров’я
5. Педагогічний стаж роботи
14 років
6. Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
7. Звання
–
8. Педагогічне кредо
Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень (Бауржан
Тойшибеков)
9. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
Проектні технології, особистісно орієнтоване навчання,
інтерактивні та здоров’язберігаючі технології, мультимедійні презентації.
10. Власний особистісний і педагогічний портрет
Професія вчителя – одна з найдавніших. Вчитель є тим
елементом, який пов’язує покоління. Я теж ношу це високе звання, хоча ніколи особливо не
мріяла ним бути. Навчаючись у школі я бачила, як важко вчителям навчати і
виховувати нас, скільки зусиль вони докладають для цього. А тому навчатися я
пішла у Львівський державний університет, на спеціальність «хімія» з метою в
подальшому працювати або на хімічному виробництві, або у лабораторії. Та доля
повернула інакше. І ось уже п’ятнадцятий рік я вчитель, і вже не уявляю свого життя без
цих, таких різних, та все таки улюблених учнів.
За роки проведені у школі я зрозуміла, що для вчителя, у
першу чергу, потрібно бути щирим і доброзичливим при спілкуванні з учнями. Тому
що діти чудово відчувають фальш і з усією своєю безпосередністю оголошують їй
війну. Тому я намагаюся підтримувати дружні неформальні відносини з учнями поза
уроками, використовую тепле людське спілкування.
У своїй педагогічній діяльності я завжди прагну зацікавити
учнів предметом за допомогою різних педагогічних прийомів, дохідливо пояснити
матеріал. Намагаюся бути вимогливою до учнів, але при цьому поважаю їх власну
думку та підтримую їх віру в себе та свій талант. Для цього я намагаюся
направляти енергію учнів на розвиток їх особистості. Саме заради цього я
постійно шукаю цікаву інформацію до уроків та використовую нові форми роботи. Розумію,
що для багатьох учнів предмет хімія – це лише набір незрозумілих назв і
символів, але і на уроках хімії можна навчити аналізувати свої дії, робити
висновки, практично застосовувати набуті знання.
Немає коментарів:
Дописати коментар